Autoskola Master-Klass
Informatīvais tālrunis:
(+371) 27762627
Vietnes karte по-русски latviski
Vakances Vakances

Rekvizīti Rekvizīti

Sadarbība Sadarbība

Par mums

Jaunumi


95. Kods

24. nov 2017
95. Kods

Uzmanību!Atlaide uz teorētisko apmacību (95.kods) - 55 Eiro!

Akcija spēkā līdz 31.01.2018! Pasteidzieties pieteikties, vietu skaits ir ...



B-kategorija

26. okt 2017
B-kategorija

Teorija - 59 Eiro. 

Mācību sākums - 01.02.2018.

 



Visi jaunumi

Jaunumu arhīvs



Atslēgas vārdi

Autoskola, csdd tests, apmācība, автошкола, cenas, Instruktori, Kategorijas, A, B, BE, C, CE, D, DE, Periodiskā apmācība, 95 Kods, , , autoskolas, Autoskolas Rīgā, Apsardzes kursi

Auto Jaunumi


Moto lietas. 2013. gada jaunumu apskats.


Moto lietas. 2013. gada jaunumu apskats.

„Superbike” klasē — bez nozīmīgām pārmaiņām. „BMW” ar savu fantastisko 2012. gada „S1000RR” ir iecirtusi konkurentiem tādu pliķi, ka šīs moto klases fani jau nopietni sāk pārskatīt gadiem uzkrātās pamatvērtības. Redzot, ar kādu ātrumu „BMW” burtiski aprij superbaiku klases tirgus pīrāgu, var iznākt, ka bijušajiem modes noteicējiem var nepalikt pat drupačas no svētku galda. Agrāk „Honda” varēja uzskatīt par pelnītu līderi šajā segmentā, bet šobrīd tas īsti nav pat pastarītis. Diemžēl cīņa par ienākumiem ir atstājusi novārtā „Premium” segmentu. „Fireblade” modelis uz konkurentu fona jau ir tik ļoti atpalicis, ka tad, ja drīz netiks izlaists kardināli jauns modelis, to atcerēsies tikai motovēsturnieki,. Līdzīgs liktenis ir piemeklējis arī neseno favorītu „Yamaha R1”. Diemžēl mūsdienu tirgus apstākļos pat viens vai divi gadi stagnācijas pielīdzināmi nāvei, turpretī — ja modelis nemainās gadiem, apgalvojumi par nemirstošajām vērtībām izklausās pēc plākstera mironim.

Kuluāros jau kādu laiku klīst runas, ka „Honda’” gatavojas izmisuma solim, cenšoties atgūt savas pozīcijas un izlaižot tirgū līdz šim parastajiem mirstīgajiem nepieejamās „RC213V” ielas versiju. Laiks rādīs, precīzāk sakot — ir pēdējais laiks, jo pat nesenajam pastarītim „Suzuki GSX-R1000”, nemitīgi uzlabojot esošo, ir izdevies ļoti nopietni iekosties astē līderim. Turklāt tas nav noticis uz elektronikas, bet gan mehānikas rēķina. 

Lielākā cīņa par pircēju maciņiem pašlaik notiek PARASTO motociklu klasē. Sporta motociklu klasē ir vērojama spēcīga stagnācija, bet parasto moču klasē „Honda” nesnauž. Viens no garšīgākajiem jaunumiem ir jaunais retro stilā veidotais motocikls īstu dzelžu cienītājiem „Honda CB1100”, nemirstīgā „CB750” pāratdzimšana. Tērauda cauruļu rāmis, gaisa-eļļas dzesēšana — viss kā labajos vecajos laikos, kad motocikli izskatījās pēc motocikliem. Skaisti! Otrs jaunums ir „CB500” sērija tiem, kas balso ar maciņa saturu. Mēļo, ka jaunais „CB500” būšot lētāks pat par „NC700”. Cerēsim, ka kvalitāte arī saglabāsies „Honda” līmenī. „Kawasaki” savukārt uzsvaru liek uz citām vērtībām — „Z800” jauda un dizains iet kopsolī ar tieksmi būt kā „lielajam brālim” „Ninja 300. 

Lielo ceļojuma enduro motociklu segmentā pašlaik notiek diezgan spēcīga cīņa par vietu Olimpa kalnā starp „BMW” un „KTM”. „BMW” ir sagatavojis slavenā GS aizstājēju, turklāt pretēji gaidītajiem uzlabojumiem tas faktiski ir radījis jaunu motociklu. Cilindru ūdens dzesēšana, citādāka salikuma dzinējs, uzlabota šasija, 127 ZS. Izskatās, ka „BMW” tomēr ir pa spēkam uzturēt uzdoto toni. „KTM” kārtējo reizi pārsteidz savus fanus, liekot uzsvaru uz jaudas rādītājiem — līdz 150 ZS deforsētais dzinējs no sportbaika „RC8R” nav nekāds joks. Masa gandrīz identiska „GS” — 230 kilogrami. Tikai pats par sevi neviļus rodas jautājums: ko darīt ar tādu jaudu ārpus asfalta? Šāds jautājums droši vien maz uztrauc lielo ceļojuma enduro ražotājus, pēc statistikas — 95 % šo motociklu īpašnieku no asfalta nemaz nenobrauc. Uz šo grandu fona interesants ir „Honda” jaunums — rallijreidu motocikls „CRF450”, kura uzdevums ir gluži pretējs — 5 % asfalta, 95 % „off road”. Tūreru kategorijā „Yamaha” piedāvā atjaunoto „FJR1300A”. Jaunumi pamatā ir saistīti nevis ar vieglu feisliftu, bet gan ar elektronisko sistēmu klātbūtnes plašo klāstu — elektroniski regulējamā piekare, „Ride-by-wire” vadība, pusautomātiskajai kārbai parādījās „Stop Mode” režīms, kas pats ieslēdz pirmo pārnesumu, ja motocikls apstājas mazā ātrumā. Otrs jaunums — izskatīgais „Honda F6B”. Kaut arī tā nosaukums it kā pats uzprasās uz asociācijām ar leģendārā „F6C” modeļa turpinājumu, „Honda” šoreiz nesteidzas uztaisīt ultimatīvu „Gold Wing” striptīzu (iepriekšējais eksperiments ar kodēto nosaukumu „Valkyrie” gandrīz aizēnoja pašu „Gold Wing”), bet aprobežojas ar atsegtiem pleciem un korektu dekoltē. Kad vieniem ir krīze, tad citiem tā vienmēr ir iespēja. Tā arī šoreiz angļu „Triumph” ir sagatavojis 2013. gadam tiešo „BMW”, „Honda” un „Yamaha” tūreru konkurentu „Triumph Trophy”. Lai gan šis jaunums ļoti stipri atgādina „BMW” RT sēriju, noņemsim cepuri šā Eiropas motociklu ražotāja priekšā par uzdrīkstēšanos mest izaicinājumu citiem šīs pasaules varenajiem.

Autonews.lv 






Pieteikties autoskolā

 


Mans Master-Klass




Reģistrēties | Atgādināt



Autoskola Master-Klasson

Augšup

Informatīvais tālrunis: (+371) 27762627 

2007-2018 © Autoskola Master-Klass

Mājas lapas izveide - Ozmax Development
Ieteikt: 

 Яндекс.Метрика